Σε περίπτωση που το προϊόν που παραδόθηκε σε κάποιο πελάτη εμφανίζει
πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας αυτός δικαιούται να
ασκήσει κατ’ επιλογήν του τα παρεχόμενα από το άρθρο 540 του ελληνικού Αστικού
Κώδικα δικαιώματα. Ειδικότερα δικαιούται κατ’ επιλογήν του:
1. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του
πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί
δυσανάλογες δαπάνες.
2. Να μειώσει το τίμημα.
3. Να υπαναχωρήσει από την σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες
πραγματικό ελάττωμα.
Για να θεωρηθεί μία ιδιότητα συνομολογημένη θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί
εγγράφως.
Ο πελάτης οφείλει μόλις διαπιστώσει το πραγματικό ελάττωμα ή την έλλειψη
συνομολογημένης ιδιότητας να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα
προκειμένου να γίνει ενημέρωση για το δικαίωμα που επιθυμεί να ασκήσει.
Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή άσκησης του δικαιώματος διόρθωσης ή αντικατάστασης
του πράγματος τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαραίνουν το ηλεκτρονικό μας
κατάστημα. Επίσης, η επαναπροώθηση του προϊόντος κατόπιν διόρθωσης ή
αντικατάστασης βαραίνουν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Σε περίπτωση που ο πελάτης ασκήσει το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης
υποχρεούται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να πραγματοποιήσει αυτήν σε εύλογο
χρόνο.
Τα παρεχόμενα από το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα δικαιώματα παραγράφονται μετά
την πάροδο δύο ετών για τα κινητά πράγματα όπως ορίζει το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα.
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα απαλλάσσεται από τις ανωτέρω περιγραφόμενες
υποχρεώσεις εφόσον ο πελάτης γνώριζε κατά την σύναψη της σύμβασης πώλησης,
ιδίως κατόπιν γνωστοποίησης από τον διαδικτυακό μας τόπο, το πραγματικό ελάττωμα ή
την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας.